News

L'industria di l'automobile hè rialzista cum'è l'incentivi entranu in vigore

74b160c49f7a49ef87b6d05e3ef58b4420220711162301063239
U mercatu di l'auto di a Cina hè in ripresa, cù e vendite in ghjugnu previstu di cresce 34.4 per centu da maghju, postu chì a produzzione di veiculi hè tornata à a normale in u paese è u pacchettu di misure di u guvernu hà cuminciatu à fà effettu, secondu i pruduttori di vitture è analisti.

A vendita di i veiculi u mese passatu hè stata stimata à ghjunghje à 2,45 milioni di unità, hà dettu l'Associazione Chine di i Produttori di l'Automobile, basatu annantu à i figuri preliminari di i principali produttori di l'automobile in tuttu u paese.

I figuri marcaranu una crescita di 34,4 per centu da maghju è una crescita di 20,9 per centu annu à annu.Puderanu e vendite in a prima mità di l'annu à 12 milioni, in cala di 7,1 per centu da u listessu periodu di 2021.

A caduta hè stata di 12,2 per centu annu da ghjennaghju à maghju, secondu e statistiche di u CAAM.

A vendita al dettaglio di veiculi di passageru, chì conta per a maiuranza assoluta di e vendite di veiculi, puderia chjappà 1,92 milioni in u ghjugnu, hà dettu l'Associazione China Passenger Car.

Chì saria un 22 per centu annu à l'annu è un 42 per centu annantu à maghju.Cui Dongshu, Segretariu Generale di u CPCA, hà attribuitu a robusta prestazione à e misure pro-consumu di u paese.

Frà altre cose, u Cunsigliu di Statu hà riduciutu à a mità l'impositu di compra di vittura in u ghjugnu per a maiuranza di mudelli di benzina dispunibili in u mercatu.A misura favurevule serà valida à a fine di questu annu.

Circa 1,09 milioni di vitture anu ricivutu u tagliu di l'impositu di l'acquistu di vittura in Cina durante u primu mese di l'implementazione di a pulitica, secondu l'Amministrazione Fiscale Statale.

A pulitica di tagliata fiscale avia risparmiatu circa 7,1 miliardi di yuan ($ 1,06 miliardi) per i cumpratori di vitture, i dati di l'Amministrazione Fiscale Statale dimustranu.

Sicondu u Cunsigliu di Statu, i taglii fiscali di l'acquistu di veiculi in tuttu u paese puderanu totalizà 60 miliardi di yuan à a fine di questu annu.Ping An Securities hà dettu chì a figura rapprisenta u 17 per centu di i tassi di compra di veiculi imposti in 2021.

L'autorità lucali in decine di cità in tuttu u paese anu lanciatu ancu i so pacchetti, offrendu voucher per un valore di migliaia di yuan.


Tempu di post: Jul-12-2022